AylaHilal 31+3’ten merhabalar, kızımızın ismi için 2 isim arasındayız. İpek ismine daha yakınız ama Ada da kulağa çok hoş geliyor. Kararımızı vermemize yardım eder misiniz?
MasaAll AylaHilal yaaa tam tamamına ayni gün ve haftadayiz biz alara koyucaz sizin içinde önerim ada dan yana yine de içimize sineni yapın ipek ismi bana göre artık kiliselesmis geliyor ada daha modern geliyor
AylaHilal MasaAll teşekkür ederiz sağlıcakla kucağımıza alırız minik kızlarımızı inşallah, böyle günümüz aynı olanları görünce çok seviniyorum ❤️