_Cansuu_3
Normalde aç karna ama öyle olunca ben çok unutup içmiyodm doktoruma sordum yemeklerden 2 saat sonra içebilirsn dedi ben gün arası kahve çay yoğurt peynir süt yumurta yemişsem 2 saat sonrası içiyorum içtiktn sonrada saydığım seyleri ve genelde bişey yemiyorum iki aydır bu şekilde unutmuyorum hemde etkisi gitmemiş oluyo