MadameHappy34 canım öncelikle Yekta ismi değişik ve hoş pek olmayan bir isim ben beğeniyorum. Komşumun oğlunun ismi Yekta çok yakışıklı bi çocuk fakat küçüklüğünden beri başına gelmeyen kalmadı biraz yaramaz oluyorlar ama bence isimle alakası yok yapı karakter meselesi. Çok güzel isim karar vermişsiniz