Vallahi lierac kullandım, saf zeytinyağı kullandım, bebe yağı kullandım. Bol su içtim. Günde iki kez bazen bir kez şuan kantaron yağı kullanıyorum. 38. Haftamdayım çatladım bi şekilde, tamamen genetik alt yapıyla alakalıtmış meğersem. Yinede elimden geleni yapmaya çalıştım. Biraz kalça, üat bacak, iç bacak ve yan bellerimde var çatlaklar. Canım sıkılıyo gördükçe ama npıyım. 🥺