Bugün kahverengi lekelenme oldu 8+4 üm dün kontrolüm vardı gayet iyidi hem devlette hem özelde ikisife gayet iyi yerde rahmin güzel yerinde dedi bugün doktoruma yazdım korkma progestan iç yat dinlen dedi biraz sürdü geçti. Daha önce dış gebelik ve 8 haftalk kalp atışı duyulmayan gebelikler geçirdim şimdi çok korkuyorum. 😔😔