Sevimlianne_adayi
Büyük ihtimalle kurumaydı, erken gebelik almanıza gerek yok kendinizi strese sokmayın inanın takıntı haline geliyor ben artık her gün gebelik yapıyordum çok mu geçti hayır ama işte kafaya takmaktan oluyor hep bunlar eşime bile söylemeden bazen takınca takıyoruz sizin için söylüyorum ♥️ ama regliniz gecikme olursa tekrar deneyin ☺️
Akışına bıraktığınız an sizi buluyor 🙏🏼
Ovulasyon denediniz mi?