Bişey sorucam bir paket aldım doğumda hastaneye vermek için ama stoklamak sizce mantıklı mı? Arkadaşlar korkutuyor yok bizimkisine prima iyi gelmedi sleepy aldık yok bize sleepy iyi gelmedi prima aldık falan diyorlar. Acaba alerji yapar mı diye korkuyorum. Sonra o stoklar elimde kalırsa değiştiremem