@ddilaraas daha dün gece oturdum ağladım ne zaman bitecek bu hallerim diye, sonra durdum şükrettim en azından geçecek bunu biliyorum dermansız bir dert değil en önemlisi hastalık değil en fazla 9 ay sürecek ve geçecek. Ben de aynıyım yiyemiyorum, her şeyi kusuyorum, zofer kullanıyorum ona rağmen bulantılarım devam ediyor, ağzımın tadı bir tuhaf, üstüne bir de grip oldum kaç kere serum yedim 4.5 yaşında oğlum da var, eşim olmasa çocuğum da aç bakımsız kalacaktı. Geçecek öyle düşünün ve yalnız değilsiniz, 14. Haftadayim ben de doktorum çok az kaldı 1-2 haftaya geçer dedi. Ümidinizi kesmeyin az kaldı.