Onu ögrendigim ilk gun cok karmasik duygular icindeydim çoğu zaman istemedim aldırmayı falan düşündüm (Şimdi kendime kiziyorum tabi ki). Cünkü bir küçük bebeğim daha vardı 8 aylık. Şimdi 17 aylik Abi oldu İlk Göz Ağrım🤩
Gelelim hikayeme '
7 Aralık gecesi tam 39 haftalik olmuştum ve doğum kendiliginden baslasin diye 38den beri hep burda gördüğüm şeyleri yapmaya basladim hurma yemeler egzrrsizler. 38+3 ken youtube da Activating Labor adlı videoyu gördüm ve 3 gun boyunca gunde 2 kere yaptım. (Bunu soylemememin amacı belki baskasina da yarari olur) Bana cok faydası oldugunu dusunuyorum cunku yaptigim gunun geceleri kasılmalarım artmıştı ama gerçek dogum sancisini bildiğim icin gitmedim acile.
7 Aralık sabahı eşimi kaldirdim işe gitmesi için yemek hazırladım sofrayi kaldirirken bi agri vurdu belimden karnıma. Eşime belli etmedim cünkü hemen herkesi arar ortaligi ayaga kaldirirdi😂 Eşim gitti işe bende yerime yattım ama yatamıyorum kasılma vuruyor cok fena. Geceden ne sanci ne kasilma hicbir şeyim yoktu buarada. Bir anda geldi. Hemen kasılma sayar diye bir uygulama var onu indirdim kasilma geldikce bastım geldikce baştım hesapta 3 dk da bir kasılmam oluyordu ama ben hala ilk doğumumdaki gibi belden karına sancı nişan fln bekliyorum. Gelmedi. Uygulama artik en yakin saglik kurulusuna gitmeniz lazim diye uyari verince eşimi aradım. Oğlum uyuyordu uzun uzun ona baktim cünkü bidaha görememekten cok korkuyordum. Hemen cantayi aldim esyalari aldım indim asagi kayınpederim kayinvalidemle hastaneye gittik.Eşim isyerinden izin alip arkadan gelecekti. Kadin dogum acile girdik ama ben geri doneriz diye tahmin ediyordum. Alttan kontrolüm oldu 6cm açıklık varmis. Doktor ohooo sen yolu yarılamışsın bisey kalmamış dedi😅 Nst bağlandim direkt doğumhaneye aldilar. Sancilar gelip gidiyo kayinvalidem geldi yanima bağır kizim rahatlarsın diyo buarada yan doğumhanede dogum yapan kadınların bağırış sesini duydugu icin 🙂 Tek kizdigim nokta beni orada birakip baskasinin doğumuna gittiler 1 kisi bile kalmadi yanimda dogursam kendim doğururdum yani. Mide yanmasi zaten yattigimda hep oldu hamileliğimde, okadar cok midem yandi ki sanci geldikce bagirdim kims3 duymadi sonra ebe geldi kusmam icin bisey verdi ama kusamadım. Sancin geldikce ıkın dediler ama yok yapamadim ilkinde de becerememiştim zaten 🤭 Enson baktim odaya bütün hemsireler dolustu dedim Sedef az kaldi bugun 9 aylik maceran bitiyor birazdan yaninda olcak ha gayret bir ıkındım ebe de kesi attı tabi. Hic hissetmedim. 2 dk sonra icimden birsey kaydı gitti okadar rahatladımki 🤩 9.22de girdiğim hastanede 10.54 oğlum kucağımdaydı. Bebegimi kucagima verdiler sıcacıktı🥰 Dikis islemleri bitince bebeğimi emzirdim hemsire bakti sütün gelmis dedi. Tek sıkıntım yanlis emzirmeden mi bilmiyorum ama gogus uclarim cok asiri yara oldu kanadı. Suan silikon uç ile emziriyorum geçiyor gibi. (Ayva cekirdegi jeli yaptim baya iyi geldi)
8 Günlük olduk bile. 😍🤲
En cok korktuğum şey oğlum kıskanır mı ? Bebeğe bisey yapar mı vs. Şeylerdi (Cunku oglum surekli vuruyor birilerine)
Cok şükür oyle birsey olmadi kardesi olduğunun farkında, gelip gidip öpüyor kokluyor elleriyle seviyor “Cici” diye.💙
Biraz uzun oldu kusura bakmayin. Benimde hikayem böyle. Sormak istedikleriniz olursa cevaplarım🤗