Kızlar eşimin sperm 14 milyon hareket %5 doktor takviye verdi. Ben de ise 1.5 cm iki yuMurtalığımda da çikolata kisti var. Amh 12 çok yumurtam var ama 35 günde adet olurum. Doktor bekleyelim dedi. 8 ayı geçti deneyeli. Gebelik olmadı bu zamana kadar. Ne yapmalıyım? Nasıl yol izlemeliyim? Eşim bir ay sonra tekrar test verecek