Mehtapasyaaa benim de hep sancılarım vardı 34. Haftadan itibaren doktorum belki bir iki saate gelirsin dedigi bile oluyordu sancı çıktığı için açılmam varımı diye bakıyorlardı hep hatta iki saat yürütüp tekrar çağırtıyorlardı açılma ilerlemiş mi diye . Bu 42. Haftaya kadar sürdü 😁 15 saat suni sancı verdiler sonra sezeryan canım 😀 bu benim hikayem tabi ki herkesin farklı benim sancılarım çok çıkıyordu doktor bile şaşırıyordu Harika diyordu hep ... ama umarım senşn hayırlı olan zaman da normal Doğum ile olur allah yardımcınız olsun