Kara77 Bugün kontrolüm vardı gittim çatı nuaynesi yaptı çatım darmış ve suyun biraz bulanık dedi normal doğum çok zor dedi sezeryan yapicak hemen yarın yapalım dedi ayy korku heyecan uuuu😂