1prensannesiiiii Mavi25 13-14 haftamda çok fena kalca ağrım oldu ama bir en fazla iki hafta sürdü geçti doktorum daha çok erken bu şikayet için demişti şuan olmuyor gibi
Mavi25 1prensannesiiiii bende 20. Haftadayım şuan sol tarafım bacağıma kadar ağrıyor kalça kısmı bilmiyorum bu haftada normal mi acaba
1prensannesiiiii Mavi25 bende şuan 21 deyim canım bence bu dönemde başlaması normal 6. aya giricez neredeyse magnezyum kullanıyormusun
Meloo14- Bende de olmuştu doktorum magnezyum verdi ama arada iç dedi erkenmis çünkü kullanmak için. Genel de 28.haftadan itibaren veriyoruz demişti bende öyle diyince çok zorda kalmadıkça içmedim hala daha içmedim öylece duruyor😄