Mhtpflz 13 haftalıkken %90 erkek dedi. İki gün önce gittim 17 haftada tekrar baktı %90 kız dedi bu sefer de. Geçen sefer de böyle demiştiniz dedim. Doğurana kadar kesin diye bir şey söyleyemem dedi. Ayaklarıyla biraz kapatıyordu hareketsizdi bir tık ama çıkıntı vs yoktu bacak arasında. Çarşamba tekrar gel bakalım yine dedi. Dört gözle çarşambayı bekliyorum. Sağlıkla gelsinler cinsiyetin hiç önemi yok ama insan alışveriş yapmak her şeyini hazırlamak istiyor. Bilmeden hiçbir şey alamıyorum. Genel ihtiyaçların %95 i bitti ama kıyafet olayına hiç giremedik daha. Annem aldı 5 6 parça kıyafet. Doktorun ilk söylediğine güvenerek unisex ama bir tık erkeksi kıyafetler aldı. Artık evde pijama niyetine giydireceğim onları da 🤷🏼♀️🤦🏼♀️