Law55 greens5 ben yaptırdım ancak genoks nifty diye geçiyor isterseniz yetkilinin numarasını verebilirim
Bulut2093 Samsun’a bilmiyorum canim. Ama nipt testi ya Amerika da , ispanyada yada Ankarada oluyor. Ben genoksa yaptırmıştım. Izmirde yaşıyorum. Anlaşmalı kurumuna kan verdim.
Law55 greens5 yani güvenilirliği açısından bilemiyorum ama benim tüp bebekti ve kanama alanım vardı 2li testler doğru sonuç çıkarmaz diyerek genoksa yönlendirdi doktoruma güvendiğim için yaptırdım . Ancak genoks da %100 sonuç vermiyor %98-99 diyorlar yanılma payı her zaman bırakıyorlar
Law55 Damla Ekim ayında 4500 TL ye yaptırdım 1 hafta olmadan çıktı sonuç cinsiyeti de öğrendik 12. Haftada 🤭
Begumd Damla benim doktorum benden 400 dolar aldı. Doktorlarında komisyon aldığını düşünüyorum. Ancak çok bir şey oynamaz arada bence
Damla Law55 Begumd Teşekkürler cevaplarınız için kararsızım yaptırıp yaptırmamak konusunda benim doktorum 4200 tl dedi daha uygunu da yoktur sanırım
Bulut2093 Bende yazin yaptırmıştım. 4700 tl ye genoksa. Temiz çıkmıştı sonucumuz. Simdi 37 haftalığiz. Kızımızı bekliyoruz. Neden yaptiriyrosunuz bilmiyorum ama hiçbir zaman kötü düşünmeyin 😊