Dilo42 Hanımlar maden suyu tüketiyormusunuz 14+1 haftalığım ilk defa bu akşam içtim iyi diyorlar tüketiyorsanız hangi maden suyunu tüketiyorsunuz ?
Aysenurozs Dilo42 ben hamileliğimin başından beri her gün akşam bir tane içiyorum bebeğe kilo da aldırıyor bizdeki ağrıları da içindeki magnezyum sayesinde azaltıyor. Şuan 30+6 yım halaaa devam ediyorum
pembiktavsan Dilo42 ben hamilelik öncesi de günde bir tane içerdim hala aynı devam. Beypazarı içiyoruz biz.
1prensannesiiiii Dilo42 doktorum sodyum u düşük olanı tercih et demişti canım kızılay alıyorum genelde ben mideme çok iyi geliyor maden suyu
Gizemalsoy Dilo42 canim hep ic ben 38 haftaligim hergun ictim asla kramp yasamiyorsun birde vucudundaki kalsiyumu felan dengeliyor
Dilo42 Aysenurozs öylemi bende içeyim artık devamlı olarak sağ ve sol basen kemıklerım agrıyor kaç gündür ona da iyi gelir inşallah 🥰
Mdorukk Dilo42 canım kalsiyum eksikliğimden dolayı Beypazarı tükettim çünkü kalsiyum 200dü magnezyum da Kızılay da çok sanırım
pembiktavsan Nisa04 içine limon sıkın churchill gibi ya da ben bazen tıraş limon atıyorum güzel oluyor tavsiye ederim 🙏
Songulll46____28 Nisa04 içine bir kaç damla limon sıkıp deneseniz birde beypazarı biraz ağır oluyor kızılay ı öneririm ama dikkat edin her kızılay değil yani magnezyum u yüksek olan erzincan kızılay daha hafif içimi yumuşak
dilekgokdemirr Dilo42 ben her gün içiyorum vallahi Kızılay Erzincan, sarıkız doğal mineralli su olanı içiyorum
busragundogan3437 Dilo42 hamileliğin başından beri içiyorum doktorum kendiside içebilirsiniz dedi Beypazarı magnezyumlu özellikle üzerinde yazıyor
Sedaisgorenn Dilo42 Kızılay/Erzincan içmenizi öneririm. Magnezyumu olan tek soda. Doktorlar ve söyleyişlerde magnezyumu yüksek olanın tüketilmesi gerektiği söyleniyor.🌸