Seyma_nur1 Hanımlar 3ay önce sezeryan ile doğum yaptım bugün dikişimin birazcık kısmında şişlik kızarıklık var ve kaşınıyor sizce neden olabilir bu durumu yaşayan oldumu🥺 korkuyorum
Hilaaal 14 ay önce sezeryan oldum aynı kızarıklık kaşıntı var doktoruma gittim mantar oluştuğunu söylediği 3 gündür verdiği kremleri kullanıyorum hemen iyileşti sizde bir doktorunuzla görüşün