Brcvrmz Esenler avicennaya giden var mı hangi dr ye gidiyorsunuz memnun musunuz muayne ücretleri ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı
Aysegulinanc Brcvrmz muayene 300 diye duydum memnun olan çok var bende haftaya oraya gitmeyi düşünüyorum giden varsa bilgilendirirse çok iyi olur
elif2704 Aysegulinanc avicennadan memnun olan çok kişi var. Benm doktorumda Atışalanda özel muayenesi var. Belgin esen doğumlarını avicennada yaptırıyor. Muayenesi 400 tl ama mükemmel bir doktor ❤️
elif2704 Aysegulinanc evet biz eşimle beraber gidiyoruz sırf ultrasonla bile 15-20 dk bakıyor. Her gittiğimizde renkli ultrasonla görüyoruz