Yorgunumda01 Kızlar merhaba 17+3 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı ve bebeğinin kalbinde kucuk bir parlaklik olduğu söylendi bilgisi olan bilgi verebilir mi basina böyle birşey gelen var mı ?
1Gunes Yorgunumda01 benimde vardı kuzum bebekler henüz gelişim aşamasında oldukları için zamanla kapanıyor içini ferah tut. 18+5 de söylemişlerdi şimdi 28+4 de gittim kapanıyor dedi doktor çok şükür. Doğuma kadar kapanır kuzum çok ciddi bisey olursa zaten söylüyorlar.
Yorgunumda01 1Gunes insallah kafam takılı kaldı işte doktorla demiştir önemli birşey olmazsa zamanla geçer diye
1Gunes Yorgunumda01 yok yok kuzum daha çok küçük büyüdükçe kapanır o doğana kadar inşallah kalbimi ferah tut.