Kızlar sanırım doğurana kadar sürekli yazıcam 😁
Normalde hiç ağrım sancım yoktu ama 3 gündür belim ve sırtıma ağrılar giriyor bazende karnıma giriyordu ama pek fazla değil bu sabah hem belime hem karnıma vurdu ağrı yarım saat falan sürdü sonra geçti ara ara belim ağrıyor ama sabahki gibi dayanılmaz değil doğum yakın mıdır dersiniiz 38+4 teyim ilk gebelik adet sancisiyla aynı