Pazartesi sabah randevumuz vardı 39+5 açılmam 1 cm ve sancılarım nstde düzensiz çıkıyordu doktor her şey normal doğum olmazsa haftaya tekrar gel dedi. Ama kocam doğuracaksan bugün doğur artık hastaneye git gel yoruldum diye söyleniyordu haftanın 4 günü hastaneye gidiyorduk ama sancım çıkmıyordu çünkü😂 kontrolden sonra eşim birde acile gidelim orada baksınlar dedi iki saat sonra acilden girdik sancılarım nstde düzenli çıkmaya başlamıştı ve açılmam 3 cm olmuştu ama doktor hala doğumun başlamadığını biraz yürü açılman ilerlerse alırız dedi ben beklemek istemedim eve geldik. Yemek yedik evi topladım evin içinde yaklaşık iki üç saat yürüdüm ama sancı hissetmiyordum. Çok yorgundum saat 1 gibi uyuyakalmışım ve bir sancıyla uyandım saat gece 2. Son bir haftadır sancılarımı gece hissediyordum ve geçiyordu yine kesin geçecek dedim uyumaya çalıştım ve uyuyamadığım an gerçek olduğunu hissettim. Gittikçe şiddeti artıyordu biraz sıcak suda oturdum4-5 yürümeye evde sancımı çekmeye devam ettim.Artık dayanamayınca abdestimi aldım sabah 7 gibi eşyalarımızı alıp yola çıktık. Hastaneye gittik doktor bu defa olmuş işte doğumun başlıyor 4 cm açılman var dedi ve hemen yatışımı verdi.Bu arada Ankara Şehir Hastanesinde oldu doğumum. Sancı çekmem Odaya çıkardılar üzerimi değiştim o an her şey değişti korku heyecan mutluluk bütün duyguları aynı anda yaşıyordum. Sancılarım devam ediyor bu arada ama ben derin nefes alıp vererek sakince karşılayabiliyordum ta ki suni sancı takılana kadar…
Hemşire eşini ara istersen doğum başlayana kadar gelip yanında durabilir dedi o an o kadar sevindim ki ona çok ihtiyacım vardı çünkü🥹aradım hemen eşimi geldi. 1 saat sonra suni sancı takıldı ebe ilk doğumun büyük ihtimalle yavaş ilerler açılman dedi ben telefondan yusuf meryem suresi açıp yanıma koymuştum sürekli dua ediyordum allahım yardım et güç kuvvet ver diye diye samcımı çekmeye devam ettim ebe iki saat sonra baktığında 6 cm olmuş çok güzel ilerliyor deyince çok mutlu oldum . O sırada Anestezi doktoru geldi epidural istermisin dedi ebe öyle olursa doğumun uzar açılman yavaşlayabilir ama sen bilirsin dedi istemedim çünkü bir an önce bitsin istiyordum. Artık sancım iyice sıklaşmıştı iki dk bir geliyordu ve belimde inanılmaz bir ağrı vardı en son eşime belim kırılıyor galiba dediğimi hatırlıyorum hemen doktoru çağır anestezi istiyorum artık dayanamayacam dedim. Anestezi için geldiler eşim odadayken sırtımı döndüm evet gerçekten de iğneyi hissetmiyorsununuz hiç korkmayın damar yolundan kaçan ben onu hissetmedim sadece çok korltuğum için bağırdım ve doktor çoktan bittiğini söyledi birde baktım eşim kötüleşmiş herkes onun başına toplanmış büyün doktor hemşire ebeler odada beni bırakmış eşime bakıyorlardı ben bağırırken korkudan tansiyonu düşmüş nabzı yavaşlamış benim sancılarım azalmıştı diye rahatlamıştım gülmeye bile başladım doktorlar burası kadın doğum biz seni bırakmış eşine bakıyoruz diyordu😂 hemşire açılman hızlansın diye bir ilaç sıktı başım çok dönüyordu midem bulanmaya başlamıştı o sırada eşim kendine geldi saat 12-1 e geliyordu sancım geldikçe belime basıyor masaj yapıyordu dua ediyorduk birlikte. Ebe geldi ve doğumun başlıyor artık eşin dışarı çıksın dedi o an eşim beni öptü sarıldı ve gözyaşlarını tutamadı odadan çıktı.çok korkuyordum ya ıkınamazsam bebeğime bir şey olursa diye çünkü geceden uyumamıştım ve sancı çekerken büyün güvüm bitmişti🥺odadaki herkese lütfen bana dua edin diyordum. Doktor bütün gücümü toplayıp ıkınmam gerektiğini söyledi birkaç defa ıkımdım ama mesanem doluydu ve bebeğimin gelmesine engel oluyordu sonda ile boşalttılar. Artık bütün gücümü topladım doktorun karnıma basmasıyla ve hiç bağırmadan 3-4 defa ıkınmamla 14.18 de bebeğimin sesini duydum o an kucağıma alırken bütün acılarım gitmişti her şey bitmişti o an öyle bir rahatlama hissi geliyo ki anlatamam bebeğime bakıyordum bu benim mi diyordum doktor bi daha doğuracan mı diye sordu evet dedim bütün hemşire ebeler bana gülüyordu😂ilk doğumum olduğu için çok yırtığım olmuştu içten ve dıştan da kesi atmışlardı bebeğimle bakışırken doktor dikişlerimi atıyordu ve o kadar güzel ve kolay oldu ki doğumun ıkınman keşke herkes senin gibi doğsa dedi yaklaşık 1 saat kadar sürdü. Dikişten hemen sonra ayağı kalktım üzerimi değiştim yürüyebiliyordum çok iyiydim bebeğimi aldım ve süt verirken eşim geldi o anki duyguları anlatamam isteyen herkese nasip olsun 🙏🏻 Bebeğimi de alıp eşimle servise çıktık 1 gün kaldık kontorllerimiz bitince taburcu edildik. Şuan pamuk oğlum yanımda uyurken bunları yazıyorum 2 günlük olduk bile🧿merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz güzel annelerim fırsat buldukça cevaplarım hepinize hayırlı doğumlar diliyorum❤️🥰