Gmz12 tam ben böyle bir post açacaktım. 30+6 yım bende de gaz sancısı oluyor sürekli alt karın bölgemde ağrı hissediyorum arada kasıklarım ağrıyor bilmiyorum bunlar normal mi. Bazen bebek ayaklarını basıyor ama başaşağıda olduğu için tam göğsümün altına baskı uyguluyor benim de