Adete 2 hafta var daha ama ilk defa böyle oldu kasık ağrım ve göğüslerimde ağrı var el değdiremiyorum. Sabahları uyandığımda midem bulanıyor gün içinde geçiyor. Bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi ? Ya da bu kadar erken olan oldu mu hiç ? Bi bilgi verir misiniz ?