Hanımlar benim bebeğim bugün tam 3 aylık oldu. Benim şu an duzeltilmis diye hesap yapmama gerek var mı ? Yarın kuvozde ilgilenen doktoruna soracağım ama sormadan merak ettim. Örneğin şaşılık testi için 7.ayda gelin dediler o zaman 6 aylık oluyor dediler. Şimdi benim kızım 2 aylık mi? Ek gıdaya başlarken 7.ayda mi başlayacağım?