Bizdede uyuşmazlık var doktorum ani kanaman olursa öyle yaparız demişti çok şükür gerek kalmadı . Doğumdan sonrada eğer bebekte benim gibi pozitif taşıyorsa 2. Gebelikten önce vurulmayı öneriyolar . Eğer babanın kanını taşırsa hiç yapılmayadabilir deniliyor . Biraz karışık bir durum.