Daha önce evlendim ayrıldım pcos sebebi ile çocuğum olmıycağını söylemişlerdi Allah hiç beklemediğim bı anda sevdiğim adamdan hamile kalmamı nasip etti çocuğu kabul ediyo ama evliliği kabul etmiyor ben bunu çok kafama takıyorum.ogrendigim andan beri hayal ettiğim bu değildi tabiri caizse köşeye sıkıştım bebekle çok ilgili şuan her an soruyo ama bana eskisi gibi değil tek başıma da buyutebilirim evladımı ailem arkamda ama hep bı yanımız eksik kalıcak ve ben bu süreçte çok fazla stres yapıyorum napicagimi da nasıl davranicagimi da bilmiyorum 😢