Kızlar kafama takılan bir durum var artık düşünmekten ne alacağımı bilemedim ne olur yardımcı olun. 29 haftalık olduk bebek alışverişi yapıyorum.Kayinvalidem tutturdu yenidoğan için önden bağlamalı olacak bütün herşey diye.Simdi kendi almış bir yenidoğan paketi 1 tane içinde var bana soruyor sende bu bağlamalı dan kaç tane var diye ya da almiycaksan ben aliyim diye yani ben citcitli zibinlar aldım alttan yandan normal tulum tarzı aldım bu bebek göbeği düşene kadar bunları giyemiycek mi illa göbek düşüne kadar o beyaz eski Usul önden bağlamalı olacak diyor valla uykularım kaçıyor artık doğmadan strese girdim rüyamda da kendi annem vermiyordu çocuğu sen bakamiycaksın diye ne olur yardımcı olun bu bebek tulum falan giyemez mi ya 0-3 aylık illa göbek düşüne kadar oo yandan bağlamalı iç atletmi giyecek çıtçıtlı olmaz mı yani?