Ucarersinem8 10 haftalık doktor kontrol gittim bebegin kesede kasılma var dedi progestronla enfeksiyon için fitil verdi böyle bsy yaşayan varmi
Yesimmm93 Ucarersinem8 canım baya zaman gectı aradan ama kesede kasılma olduğunu nasıl anladınız sen bişeyler mi hissettin yoksa rutin kontrolde doktor mu fark ettı
Ucarersinem8 Ultrason da gördü doktor 1 hafta progestan kullandm başka doktra gttim gayet iyi Bi sknti yok dedi bende anlamdm
Yesimmm93 Ucarersinem8 bende pazartesi geldım doktora kasılma var gibiydi rahim arkası kanama alanı var dedi