Bsra58 benim 11 haftadan beri sağ tarafta direnç var,ecopirin ve oksapar devam ettim. Ecopirini 32. haftada bıraktık oksapar doğuma kadar devam. Direnç bebeğe giden kan akımının yavaş olması olduğu için bebek gerekli besini alamayabiliyor. Benimki hep haftasından geriden geliyor ama herkeste kesin olan bir durum değil