Canimcimlar herkese iyi akşamlar. Bugün yaşlılar komitesiyle buluştum yani.babannem ve kankalari 😂 komşuları desem daha doğru olur. Ben yaşlıları çok severim içlerinden birinin kızı da vardı 40-45 yaşlarında bir abla ben yerden düşen kumandayı almaya yeltendigimde anamm kızım sen ne yapıyorsun hamilesin dedi. Demez olaydı🥹😂 yaşli nenisler başladılar konuşmaya. Onlar konuştukça ben hayrete düştüm neden bu kadar çürüdük diye. Kimisi hamileliği boyunca hayvan otlatmis her türlü bakimini yapmış. Kimiisi yazıya yabana gitmiş sebze meyve ekmeye toplamaya. Bunların yanında bilmem kaçıncı çocukları evde zaten çocuklar var onlara yemek temizlik bulaşık kocalarinin keyiflerini yerine getirme derken ben dinlerken çok garip oldum. En son da babannem benim bir eltim vardı ondan hep korkardım hep beni döverdi dedi dedem askermis babama hamile olduğunda babannem kadın demiş ya evdeki tüm işi sen yapacaksın yoksa dayak yersin. Babannemde doğuracağı güne kadar ekmekler açmış evin tüm işiyle o ilgileniyormus. Sizce kizlar eskiler bu kadar iş güç yapmış ve bebisleri sağlıklı olmuş da bizim zamanımızda neden herşey Allah korusun bebek kaybetmeye yönelik? Evet yediğimiz içtiğimiz Gdo ama sanki bunda başka bir şey var. Allah hepimizi hayırla evlatlarina kavuştursun ben çok etkilendim akşam akşam sizinle paylaşmak istedim