Busrabnrby Selam kizlar 2 gündür cok ciddi bogaz agrisi ve halsizlik cekiyorum 36 haftalik gebeyim doktorlar bakmiyo illacta yazmiyo onere bilceginiz birsey varmi sizinde yaptığınız
iremyigit Busrabnrby valla bende öyleydim ya limon bal sıcak su içtim hep bide karabiber bal limon sıcak su içtim en son geçmedi doktorum antibiyotik verdi size nedn vermediler ki zaten hamilelikte kullanılan antibiyotikler var ve belli bir süreyle kullanılıyor
asuyalin Busrabnrby bende de öksürük var 2 gündür inşallah ilerlemez diye dua ediyorum ıhlamur limon içiyorum haftaya da doğum var 🥹
Bltirm Busrabnrby ciddi salgın var. Bende 2 gündür ılık suya zencefil limon bal karışımı yapıp içiyorum bana mısın demiyor. Ateş boğaz ve kemik ağrısı çekiyorum. Acil doktoru hamilesin diye bişey yapamıyorum deyip parol serum taktı. Onunla toparladım biraz. Tavsiye ederim
Mervetnl Busrabnrby sinüslerinizi yıkayın bol bol benim doktorum en son hasta olduğumda sadece bınu önerdi.
Busrabnrby iremyigit vermedi canım hamileyim.diyince acillerde bakmiyo dogumada devlet Hastanesi’ne gittigim için gitmedim yarın sağlık ocağına gitcem inşallah o yazar
Bltirm Busrabnrby Damardan alınca etkisi daha iyi oluyor. Hemşireye 4 tane parol içtim bunun kadar iyi gelmedi dedim. Damardan alınca aynı anda 2 parol almış gibi oluyomussun. Serumdan sonra ter döktüm kendime geldimm