yasminbal91 benim 6.haftamda kanamam olmuştu sonrasında kahverengi akıntılarım geldi 2-3 hafta kadar progestan dex ve proluton depot yaptırdım geçti sonrasında bir daha gelmedi 12 haftalık olduk inşallah da gelmez artık. Bizim kanama lekelenme yaşamamız normal ben hep doktoruma soruyorum bu tip şeyleri, tüp bebekte %90 yaşanıyor demişti