8 gün önce doğum yaptım meleğim miniğim yanımda uyuyor:) Hamile iken kiloyu çok takan biriydim ne yalan söyleyim:) 49.30 ile gebe kaldım, 61.30 ile Sezeryan ile doğuma girdim 8. Günümde tartıldıgımda 56 yım belkide daha gidicek kendiliğinden ben uğraşmadan:) yani çokta takılıcak bir şey değilmiş 🌸🌸 ve ayrıca annelik çok güzel kızlar ❤️