catandgirlmom 2prensesannesiiii öyle valla bende ama sorna diyorum bu günlerinde tadını çıkarmak gerek yeter ki sağlıkla kavuşalım ❤️😍👧🏻
2prensesannesiiii catandgirlmom ah ah keşke bende tadını çıkarabilsem saframda çamurlaşma çıktığı için bebekte büyüyüp mideyi safrayı sıkıştırdığı için anamı ağlatıyor acillik ediyor beni ölümcül ağrılarla ben bi an önce çıkarmak istiyorum 🥰😂🙏🏻
melegimhosgeldin1 Şeyh coh hoş yasa 🌹14 olduk nerdeyse Eşim Kafasını koyuyo sohbet ediyo sonra Bı zaman geçince haraket ediyo Bana cevap veriyo falan diyo😂😂😂 İnşallah tez zamanda Bizde hissederiz 🌹😁Bı kerecik aşırı üzüldüğumde hissetmiştim ama başka yok🥺🥺
2prensesannesiiii melegimhosgeldin1 dışardan da belli olacak şekilde net hissettiğimiz günler gelir inşallah bizimki daha hissedemiyor diye henüz bi bağ kuramadı ama hissetmeye başlayınca konuşur anlaşırlar inşallah 🙏🏻 🥰🕊🙏🏻
melegimhosgeldin1 2prensesannesiiii Anlasirlar kız bizim ki daha küçük hissetmez bence belli de olmaz 😂😂Ama habire konusuuyolar aralarında😁 ve kaos tayfası gelir gene ama Konuşunca karnım değişik oluyo Minnik kelebeğim babasina tepki vermeye calisiyo galiba 🙈🙈🥺
catandgirlmom 2prensesannesiiii ayy deme yaa çok geçmiş olsun allah kolay sağlıklı nasip etsinn 😢 benim sadece bulantılarım çok yoğun birde kasık ağrıları oluyor çok şükür başka bir şey yok
Kbramhmt 16 haftalıgız aksam bende yatarken sagımda hareketını hissettim cok guzeldi çok tatşı yemiştim akşam bebeğim de mutlu oldu demekki toplanma hissi ile baya net hissettim 3.gebelik benm ama her anı farklı heyecanlı
2prensesannesiiii Kbramhmt 🥰🙏🏻 Dışardan belli olacak kadar net hissettiğim günler de gelir inşallah 🙏🏻
AdaKaranfili 2prensesannesiiii evet bebek o korkma. Bende kızıma hamiləykən gece uzanmışdım yatmaya hazirlaniyordum.bi baktim karnimda sağ tarafına biseyler oldu.elimi dokundurdum karnima baya elime geldi.bebekti.zaten oncesinde de haraketlerini hiss ediyordum.. suanki bebis hafif haraket ediyor.kafasina göre cani istədiyi zaman😂😂
2prensesannesiiii AdaKaranfili hahahha kız mıydı senin bebişin cinsiyeti de canım 🥰 benimki de ağır bi cimcime 🥰 çok nadir görüyorum ultrasonda hareket ettiğini
asyagibi 2prensesannesiiii İlk gebelikler de daha geç hissediliyor genelde hareket olup olmadığını bilmediğimiz için , ama 2. Gebelikler de hemen anlıyorsuun hareket olduğunu o yüzden sormuştum yanlış anlamayın❤️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
2prensesannesiiii asyagibi yok canım yanlış anlamadım 🥰🙏🏻 Ama başta seyirmeler olunca bebek mi değil mi anlamıyordum bağırsak hareketleri olabilir diyordum şuan balık yüzüyor gibi bişey oluyor bi de pıt pıt minik güçsüz tebik gibiydi zaten bi kere oldu dün başka olmadı balık yüzüyor hissi genel olarak gün için de tekrarlıyor🥰🙏🏻
asyagibi 2prensesannesiiii Evet tam olarak öyle oluyor canım🥰🥰 Bence en güzel duygular benim oğlan 23 haftalık karnımı deliyor resmen ne yapıyor içerde bilmem 😂😂 hazırlıklı ol annesi 🥰🥰
2prensesannesiiii catandgirlmom yaaaaa ne güzel 🥰🙏🏻 ben şubat sonu falan başlıcam allahın izniyle 🥰🙏🏻
AdaKaranfili 2prensesannesiiii yok ben daha ogrenmedim.😂 Bebegimi diyorum kızımı yani.ona hamiləykən çok erkən hiss etmişdim.yerinde durmuyordu bir dakika.. karnim buyudukce dışarıdan belli olunca haraketleri eşim hayretle bakardi nasil dalganiyor.az daha karnim yirtip cikacakti 😂 . Bundaki hissim erkek ya.hic kiza ihtimal vermiyorum.tabiki herseyin hayirlisi Allahtan😍🤲
catandgirlmom 2prensesannesiiii valla ilk öğrendiğim andan başladım sona kalırsa her şey birikir diye 😅 sağlıkla gelsin minik kızlarımızz 🥹
2prensesannesiiii AdaKaranfili allah gönlüne göre versin inşallah canım benim sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻 🥰
2prensesannesiiii asyagibi 🥰🙏🏻 Alışık değilim valla ama güzel her anı karnıma dokununca duruyor ellemiyorum artık uzunca bi hissetmek için 🥰🙏🏻