Merhaba arkadaşlar, hep buraya hikayemi yazacagim günü bekliyordum hamileliğimde forumdan aşırı yararlandim çok sevdim şimdi happykids zamanı. Bebeğim makat gelişi olduğu için sezeryan kararı almıştık açıkçası her iki doğumu da ablamlardan gördüğüm için benimde gönlüm zaten hep sezeryandan yanaydi. 5 Aralık’ta sabah 7 buçukta hastaneye yatisim yapıldı ben iğneden bile aşırı korkan bir insanım hastanelerden nefret ederim günler öncesinde korku sarmıştı uykusuz kalıp sürekli düşünüyordum. Gün geldi çattı yatisim yapıldı heyecan ve korkuyla ameliyatı bekliyordum 9 buçukta ameliyathaneye alındım ağlaya zirlaya sabahtan beri midem bulaniyordu sanırım açlıktandi kusup duruyordum ameliyat masasına geçince de kustum ama orada yardımcı oluyorlar. once elimin ustunden damar yolu acildi biraz acidi sonrasinda belimden igne yapildi gercekten hic acitmiyor asla korkulacak birsey degil hemen yatirdilar beni tansiyon cihazi vs. takildi kollarim baglandi sonda takildi yanımda ki hemşire benimle konuşuyordu sureci anlatıyordu ve sakinlestiriyordu beş dk dolmadan bebeğimi yukarı kaldırdı doktor dünyada unutamayacagim en güzel andı sonra hemen göbek bağını kesip yüzümün yakinina getirdiler cennet gibi kokuyordu yavrum mutluluktan ağladım bebegimi çok sürmeden ameliyathaneden çıkardılar babası görmüş benimde dikislerim atılıyordu meraklı gözlerle etrafa bakıyordum hemşire şimdi sana sakinleştirici yapicam hafif uyuyabilirsin dedi. Yaklaşık 30 dklik dikiş süreci oldu itme cekistirme vs hissetmedim ben sadece dikilirken bazen göğsümde baskı hissettim oda çok can yakıcı birşey değildi aşırı sabirsizlaniyordum bebeğimin yanına gitmek için sonunda bitti tüm ailem kapıda beni bekliyordu bebeğim odaya alınmış hemen yanıma istedim destekle emzirdim kokladım şükürler olsun. Doğum sonrasında su Türk kahvesi vanilyalı dondurma ve kayısı suyu içirdi doktorum bir süre sonra sonda çıkarıldı idrar yaparken çok hafif yanıyordu yürümem abartildigi gibi değildi sadece uyuşukluk geçmediği için zor oluyordu ama ağrı acı vesaire yoktu. 3 yürüyüşünden itibaren tek yürüdüm ve tuvalete tek başıma gidebildim akşama doğru gaz çıkardım bir sonraki gün sabah 10.00′da bebeğimle birlikte taburcu olduk evimize geldik çok şükür 🙏🏻❤️ sorular varsa alabilirim