Profil12340 Merhaba arkadaşlar ben nasipse 7 hafta sonra sezaryenle doğum yapacağım. Doğumla kist ameliyatı da olacağım için komple narkoz verilecek. O sırada bebek nasıl beslenecek mama mı almalıyım? Ameliyattan kaç saat sonra emzirebilirim?