Merhaba güzel annelerimm , anne adaylarım..🌺 26. Haftamdayım dün şeker yüklemesi yaptırdım aç karnına. 10.45 de kan ve idrar tahlili verdim bide şekerli su içtim. Açlık 92 yüksek şekerim 140 ı geçmemesi lazım 171 çıkmış yarın tekrar gideceğim tahlil vermeye. Umarım olumlu sonuçlar alırım, biraz endişeliyim. Aranızda ikinci defa giden var mı??