Busra000123 Ben şeker yüklemesi yapmadım 32+5 im Ve dün çok rahatsızlandım tansiyon düşük çıktı Acaba şeker olan kişiler nasıl anlar çıktığını belirtisi nedir ?
Halime90 Busra000123 şeker aleti alıp evde takıp edin gebelk şekerim var ama her hangi bir belirtim yokdu . Yüklemeden öğrendm iki aydır insüln vuruluyrm