Hurissonayy Merhabalar anneler🦋 Şeker yüklemesi yaptıran varmı yada yaptırmayan varsa lütfen yazabilir mi herhangi bir sıkıntı olur mu ?
hunilimom Hurissonayy ben iki gebeligimde de yaptırdım gerekli görüyorum şekerin anne ve bebeğe zararli oldugunu dusunuyorum yaptirdim
Halime90 Hurissonayy aramalardan yorumlara bakın 😊 zararları çok fazla çocuk için . Yaptırdım çıktı önlemini aldık iyi kide doktorumu dinlemişim .
Bltirm Hurissonayy yaptırdım. Zaten verilen içeceğin içindeki şeker miktarı kadar tatlı tüketiyoruz 1 günde. Zararlı diyenlerin ağzına hiç şeker sürmüyor olması gerekiyo. İçeceğin tadını hiç beğenmedim ama iyiki yaptırdım en azından içim rahat etti
Kayaatilla Ben yaptırdım canım hiç bir zararı yok önerilen bir şey gebelik şekerinin anne ve bebeğe bir çok zararı var yaptırma diyenleri dinleme demişti doktorum