Gozzzde 37 haftalık hamileyim. Biraz önce 1-2 saniye kadar bebeğim karnımda titredi baya bi belliydi yani titreme olduğu. Normal mi acaba? Neden olduğunu bilen var mı?
1erkekkannesiiii Gozzzde bebeklerin sinir sistemi yeni yeni gelişiyor tam gelişmemiş olduğu ıcın titreme oluyormuş bana da oluyordu normalmiş bebeğin sadece hareketsiz olması endişe edilen bir durum yoksa sıkıntı yok canım 🙏