Hanımlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 33. Haftadayım şimdiye kadar hiç böyle bişi dememişti bugün bebeğimin sol böbreğinde ufak bi genişleme olduğunu doğuma kadar düzelebileceğini korkulacak birşey olmadığını söyledi tabi haliyle kafaya taktım aranızda böyle olup doğuma kadar düzelen var mı ??