gamzeayannn Kızlar allah nasip ederse Haziranda doğum yapacağım Islak Mendili şimdiden alsam erken mi olur kurur mu?
ftmdyn22 gamzeayannn bence erken benim sözde doğumuma 20 gün kala almıştım ben 🙈sorun şuki hala doğurmadım 😂 beklemedeyim daha 🤣
pinarsabrii gamzeayannn benim şubat ayında doğumum Allah nasip ederse. Ben Kasım indirimlerinde 24 paket aldım. Dolabının çekmecelerine ters bir şekilde koydum. Serin ve kapalı yerde muhafaza eder, bir de ters koyarsanız bir şey olmaz 🤗
Lavinia3009 Happycatt gamzeayannn benim mayıs sonu olacak nasip olursa 🌝 indirimde görünce aldık bizde . Açmadıktan sonra sorun olmaz sanırım yine de emin değilim 🤨
Dorukkusumm Valla benim doğumum Allah nasip ederse martta 1 ay önce falan aldım 24 paket ve zam gelcek diye yine alırım sanırım, güneş görmeyen yerde kurumaz birde ters koyduğumuzda..
dilinkopsunemi-bisus gbdl2023 baby turco doğadan tercih edebilirsiniz ben ağustosta almıştım şifonyer tipi bi dolabım vardı karanlık yerde muhafaza ediyorum doğum bi sıkıntı olmazsa ocakta hala daha şükür bişey olmadı.
beyzzsenturkk gamzeayannn ben aldım bir koli o kadar ıslak ki kurusun diye dua ediyorum baby turco zeytinyağlı aldım ama bebege kullanmam sanırım bana agır koktu ve cok ıslak geldi doguma yakın ağzı acık bekleticem biraz
Honeymom17 Ya bana sacma geliyor sanki bize hemen islakken paketleyip mi gonderiyolar 😅😅 Benimde nisanda 2koli aldim marketlerde aylarca kaliyor depolarda