qwerty2 Kızlar, Doğumuma kimse gelemeyecek büyük ihtimalle. Annem bebeğime bakacak, devlet hastanesi de eş kabul etmiyor. Başka kimseyle rahat edemem. Doğumda tek başına kalan oldu mu? Zorlandınız mı?
sedaa_aa qwerty2 bilmiyorum ama bebeğinize eşiniz baksa anneniz sizinle kalsa daha iyi olmaz mı sonuçta sadece siz değilsiniz yenidoğan bebeğinize de bakacak biri lazım refakatçisiz çok zor olacaktır
Hulyakkus qwerty2 şehir hastanesinde doğum yapacaksanız doğum sonrası tekli odaya alabilecekler mi diye sorun durumunuzu anlatın burda kimsenizin olmadığını sadece eşinizin olduğunu soyleyin belki bı ihtimal izin verirler. 🙏 Benimde görümcem gelmişti ertesi gün hemşireler eşimin kalmasina izin vermişti koridora çıkmamak şartı ile
qwerty2 sedaa_aa eşim baktığı zaman kızımı alıp ailesinde kalır büyük ihtimalle. Bunu istemiyorum. O yüzden annemin bakmasını istiyorum.