Emineo98 normalde adet günüm yarın ve bugun kasıklarm karnım ağrıyo şimdide pembe pembe leke geliyo duruyo anlamadım sizce yerleşme kanaması mı sizee nasıl oldu yerleşme kanamsı ve kaç gün sürdü
Busekrgz Emineo98 benim adetim 5 gün oldu gecikti bugün saat 11 de dediğiniz gibi pembe 3 4 damla leke geldi ama hala hasta olmadım umarım yerleşme kanamasıdır..
Deletedmom_85 Benimde 2 gün var. Aynı lekelenmeyi bende yaşadım ve kasıklarım da ağrıyordu. Adet oldum 1 saat önce her şey olabilir canım her ihtimali düşün diye umut edip sonradan benim gibi üzülme diye yazdım 🌸