Seda_yildiz 40+2 hamileyim ( evet hala doğmadı 😂)
LCW den aldım ben tayt, 29.90 dı. Gebe kaldığımda 1,55 boy 65 kiloydum.
Taytı aldığımda 72-73 kiloydum 30 haftalardaydım.Şuan 75 kilodayım. Mağazada deneyerek aldım ve L ve XL çok rahat olduğu halde, bacaklarıma oturuyor ve kumaş gerilip iç gösterebiliyor diye 3XL aldım.
Belden ayarlanmaları mesele değil, ilerde bacaktan kalçadan oturması filan sorun olabiliyor.O şekilde sürekli beden beden tayt pantolon alan arkadaşım var.
Taytım da öyle bol bol çuval gibi durmuyor, sadece bileklerde 2 kıvrım yaptım ☺️
Bir de pantolon almıştım gebeliğimin haftası küçükken.O zamanlar 38 bedendim ama 44 beden aldım hamile pantolonumu, hala çok rahat giyiyorum.