Kızlar ben hemşireyim covid döneminde panik atağa yakalandım annemin ve benim covid olup hastanede yatmamızla başladı ölümden döndük kullanmadığım ilaç gitmediğim doktor kalmadı çözümü tek bir doktorla buldum Allah’a binlerce kez şükürler olsun terapiyle yendim arada strese girince yoklar gibi oluyor ama asla eskisi gibi değil ve kontrol edebiliyorum korkmuyorum ama kesinlikle eskisi gibi değil önceden nefes alamıyodum boğazıma yumru oturuyordu çarpıntım oluyodu tansiyonum yükseliyordu başım dönüyordu ölecekmişim gibi hissedip ağlıyodum ve her saniye atakların gelmesini bekliyordum korkarak çok şükür ki bitti doktorum Ankara da Ofelya Cabral bi araştırın online tedaviyle çözüyo çok fayda görüceksiniz