Kızlar 6 ay önce dis gebelik yaşadım 3 aydr deniyoruz tekrardan fakat şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı bu ay tek taraflı ağrım var sol böbrek ağrısı var mide bulantisi bas dinmesi var bat 22 test yapmadim adetim bekliyorum fakat böyle olup yine dis gebelik geçirenler var mı