Beratcan Kızlar kaçıncı hafta da doktora gittiniz ben 5+2hamileyim aralığın 30 unda randevu aldım.hemen gitmek istemiyorum açıkçası kese kalp atışı vs olmadığı zaman insan üzülüyor.
Gupssse Beratcan ben riskli olduğum için gittimoksapar ve coraspirin e başlamam lazım.yarin rapor çıkartmak için tekrar gitcem vs . sadece kese göründü bu da ayrı stres beklemek en iyisi
AysunZeynullazadeh__ Beratcan 5+6 haftalık hamileyim.Bende henüz doktora gitmedim erken diye düşünüyorum.6-7 haftaları bekliyorum hem keseyi hem kalp atışını duya bilmek için☺️
MaviDeranHazal Beratcan kuzucuğum gitmeni tavsiye ederim. Allah korusun kese büyümeyebilir düşük riskin olabilir dış gebelik olabilir. Tedbir bizden gerisi allahtan 🙏 iniallah her şey gönlünce olur hamileliğinde 🌷
Beratcan Gupssse evet ilk çocuğumda da sadece kese vardı bebeği görememiştik ondan sonra çok strese girmiştim.bende biraz geçsin istiyorum.bi yandan merak ta ediyorum ama😑
Zeynep_sinemm Ben 1 hafta sonra gideceğim beta hcgniz ne kadar acaba sorun olmazsa söyleyebilir misiniz🌸
Beratcan AysunZeynullazadeh__ aynen canım bende aynı fikirdeyim inşallah hepimiz bebişlerimizin kalp atışlarını sağlıklı bı şekilde duyarız🤲
ada00 ilk defa 29 kasimda gitmistim keseyi gorememisti su an 5+6 oldu 6+4 olunca tekrar kontrole gidecez ayni sekil cok cok erken gidince stress oluyo insan