7.haftada öğrendim bende daha önce yoktu bnde ilk çok korktum gelişim geriliği zeka geriliği erken doğum düşük riski falan dedi doktor ama ilaçla kontrol altına alındığını sprun olmucağını söyledi her ay kan veriyorum ilaç dozunu ayarlıyor şuan her hamilede var ilaç kullanınca korkma canım üzülme stresini bebişinde yaşıyor hamilelikten sonra düzelip geçebiliryormuş hormonlarımız tavan şuan moralini yüksek tut 🙏🥰