Emine52_34 benim komşum 2 aylık hamileyken aynı dediğin şeyi yaşamış bebek sanki bir taraftan diğer tarafa kayıyormuş bunu da erkek olmasına yormuştu😂 3 kızında böyle bir şey yaşamamış Güler misin ağlar mısın 😂 eminim bir şey yoktur canım ya gazdır ya da belki tutunmaya çalıştığı için olabilir